tel +420 777 888 042     email info@hi-fisystemy.cz
nahoru
Špičková hudební technika
pro všechny fajnšmekrychlapec
0
KOŠÍK
PŘIHLÁSIT
HLEDAT
úvodní stránka
Výprodej skladu
Vítr ve studiu
Gramofony
Receiver + CD
Zesilovač + Repro
Receiver + Repro
Předzesilovač + Koncový
Kino
Rozbaleno
Repro + stojany
Akce 1 + 1
123 min. - Try CD
249.00 Kč
225 Kč
DETAIL PRODUKTU
Audiophile Label
Vinyl
CD
DVD
Blu-Ray
SACD
Praní Vinylů
Nirvana - Nevermind LP
499.00 Kč
475 Kč
DETAIL PRODUKTU
ProJect
Primare
Audiovector
Triangle
Cambridge Audio
Sumiko
Wharfedale
Advance Acoustic
Sonus Faber
Electrocompaniet
Chord Electronics
Cabasse
Arcam
Gramofon EAT C-Sharp + vložka
 
99990 Kč
DETAIL PRODUKTU
Gramofony
Předzesilovače
Vložky
Ostatní příslušenství
Čištění
Seřízení gramofonu
Obaly LP
Pro-Ject Signature 10
139980.00 Kč
129990 Kč
DETAIL PRODUKTU
Předzesilovače
Integrované
Koncové
Sluchátkové
Profesional
Integrovaný stereo zesilovač Primare I32 MM30 - black
 
110990 Kč
DETAIL PRODUKTU
Regálové
Sloupové
Centrální
Subwoofery
Domácí kino
Aktivní
Bezdrátové
Stojanové
Nástěnné
Vestavné
Soundbar
Professional
Stojany, police, držáky
Příslušenství
Akustické panely
Venkovní
Triangle Signature Delta Mahogany Piano Lacquer
145600.00 Kč
99999 Kč
DETAIL PRODUKTU
Receivery
CD Přehrávače
BD Přehrávače
Domácí kino
Digitální přehrávače
Streamery
Mikrosystémy
Audio systémy
Převodníky
Dock stanice
Bluetooth
Přenosné audio
Mikrofony
Mixážní pulty
Nábytek
Příslušenství
Přepínače a regulace
Tablety, DVD, Video, Foto
Wireless
AV procesor Primare SP33 - black
 
133990 Kč
DETAIL PRODUKTU
Analog
Digital
Kombi
DAB
Internet
Kapesní rádia
Rádio budíky - analog
Rádio budíky - digital
Budíky
Radio Lenco DR 05-BT černá
 
4599 Kč
DETAIL PRODUKTU
Repro metráž
Repro sety
Gramofonové kabely
RCA-RCA
Jack-Jack
Jack-RCA
XLR-XLR
Subwooferové
Digitální koaxiál
Optické digitální
Konektory, redukce, 230V
HDMI kabely
Audio
SCART kabely
AV a video kabely
USB
Audio kabel Audioquest King Cobra (RR) - 2 m
 
9772 Kč
DETAIL PRODUKTU
Na uši
Do uší
Sluchátka Audioquest Nighthawk
17399.00 Kč
13990 Kč
DETAIL PRODUKTU
Domů > Reklamační řád

Reklamační řád

Vážení zákazníci.
Reklamace se někdy může stát jednou z nepříjemných částí proběhnutého obchodního svazku. Ne vždy to ale musí být pravda, vždyť nejde o život. Naši pracovníci Vám s úsměvem s reklamací pomůžou, a vše k vaší spokojenosti, dle zákonem daných norem, v brzké době vyřeší.  

 
Dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění („reklamace“), spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu je prodávající povinen k těmto informacím písemnou formou poskytnout spotřebiteli zejména název nebo jméno a adresu prodávajícího, kde lze i po ukončení takového prodeje nebo poskytování služeb reklamaci uplatnit.

Jednou z forem, jak tuto zákonnou informační povinnost prodávajícího naplnit mohou být i tzv. reklamační řády vyhlašované podnikatelem. Je však třeba upozornit, že tak jako se dle § 2168, resp. § 1814 písm. a) občanského zákoníku nemohou (pod sankcí neplatnosti) sjednané podmínky uplatňování odpovědnosti za vady odchýlit od zákona v neprospěch spotřebitele, tak i informace podané spotřebiteli ohledně jeho práv nesmí ani v reklamačních řádech zužovat okruh jeho zákonných práv a tak jej uvádět v omyl. Proto ani případný souhlas spotřebitele s těmito reklamačními řády nemá žádnou právní relevanci. Reklamační řády mohou sloužit spíše jako určitý kodex postupu prodávajícího při vyřizování reklamací, který podrobněji specifikuje nároky z odpovědnosti za vady a reklamační postupy spotřebitele vyplývající ze zákona.

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoliv provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Výjimkou je pouze situace upravená § 2172 větě druhé občanského zákoníku, kdy prodávající v písemném potvrzení o svých povinnostech z vadného plnění (ať již z dobrovolné záruky za jakost, anebo ze zákonné odpovědnosti za jakost při převzetí), které vydal kupujícímu, určil k opravě jinou osobu (tzv. záruční servis), která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším. Pak uplatní kupující právo na opravu u této jiné osoby.

Dle § 2172 věty třetí občanského zákoníku přitom platí, že osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci. Avšak je třeba upozornit, že v případech, kdy reklamaci vad uplatnil spotřebitel (ve smyslu definice uvedené v zákoně o ochraně spotřebitele, tj. fyzická osoba, jednající mimo rámec podnikatelské činnosti či samostatného výkonu povolání), pak je třeba, aby oprava proběhla tak, aby byla dodržena lhůta pro vyřízení reklamace stanovená v § 19 odst. 3 tohoto zákona (viz dále).

Dále je třeba zdůraznit, že záruční servis je určen pouze k provedení opravy. Ostatní oprávněné nároky, tzn. dodání nového zboží, sleva z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy, musí kupující uplatnit výlučně u prodávajícího. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Opomněl-li spotřebitel při vytknutí vady uvést, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje, měl by jej o tom prodávající v rámci své informační povinnosti poučit.

V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. O vyřízení reklamace je dle výkladu Ústavního soudu a Nejvyššího soudu povinen podnikatel spotřebitele vyrozumět. Podmínkou pro běh těchto lhůt však je, že spotřebitel k vyřízení reklamace poskytl prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek.

Zdroj: ČOI




NEJPRODÁVANĚJŠÍ PRODUKTY
akce
Čistící kartáček LP desek Analogis Brush 1
Čistící kartáček desek Analogis Brush 1
skladem skladem
249 Kč   299 Kč
doporučujeme
Čistící sprej s utěrkou Static Cleaner
Čistící sprej s utěrkou Static Cleaner firmy Analogis
skladem skladem
199 Kč   249 Kč
akce
AC/DC - Back In Black LP
Back in Black je sedmým studiovým albem australské hard rockové skupiny AC/DC, původně vydané 25. července 1980.
skladem skladem
320 Kč   399 Kč
DOPRAVA ZDARMA
nad 5000 Kč
6510 PRODUKTŮ
SKLADEM
DÁREK K OBJEDNÁVCE
NAD 6000 Kč
1400 VÝDEJNÍCH MÍST
PO CELÉ ČR
NOVINKY PŘÍMO DO VAŠÍ E-MAILOVÉ SCHRÁNKY

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů

HI-FI SYSTÉMY
Přibližujeme vám na dosah hudbu na všech nosičích - vynilech, klasických CD, DVD a BLU-RAY. Pro kvalitní přehrávání nabízíme gramofony, CD přehrávače, zesilovače, převodníky a streamery. A abychom nezapomněli - ke každé pořádné muzice jsou zapotřebí reproduktory a kabeláž.
KONTAKTNÍ INFORMACE
Sdružení House Of Music
Podpuklí 288
Frýdek-Místek
738 01

(+420) 777 888 042
info@hi-fisystemy.cz
Všechna práva vyhrazena © Hi-fisystemy.cz, 2015.Vytvořeno v eline.cz
Postele z masivu za nejlepší ceny, Dětská obuv a oblečení, Frýdek-Místek je FAJNEMJESTO, nejlepší DJ v okolí DJ Jan Opěla.